hi guys!!

Semalam result exam dah kuar.. Cuak juga dibuatnya. Ye laa, benda yg menentukan hidup kita kan.. keputusan yg rendah=sedih+menyesal+menangis, keputusan yg gempak=gembira+lega+terus sujud syukur. Ni laa yg akan berlaku, yang pasti kita dah buat yg terbaik dan tawakal sepenuhnya kepada Allah..

Semalam kita juga telah menyambut maal hijrah. Jadi sempena hari penghijrahan semoga kita berazam agar kehidupan kita semakin baik laa ye dan cgpa yg tinggi utk sem yg mendatang. Ooo yeah!

Berbalik kepada result td, alhamdulillah, dapat jugak apa yg ingin aku target. Beyond my expectations plak tu. Syukur sgt2 la… Thanks to my lecturers, friends n myself (penat tau study!). hehe. Kalau tiada diorang siapa laa aku kan. Mmmuah!! Tapi aku akn pastikan result aku ni tak memakan diri sendiri laa yer. Manalaa tau nnt kan aku alpa ker, bongkak ker dan mcm2 blh terjadi. Aku perlu usaha lebih sikit. Buang sikap pemalas+bertangguh+main2. Huhu..

Makin lama makin dekat ni nak masuk yuu yaa yee. Aku dah ready blom? Dah kot. Hah, yg pasal aku kehilangan dompet tu, semua aku dh settlekan dari ic, kad atm dan lesen memandu. Utk ic tu, lambat lagi kot aku nak dapat, org tu cakap sebulan lagi baru dapat mykad tu. Oish, lama bebenor! Terpaksa guna kad pengenalan sementara. Dah ler besar dan keras pulak tu. Alahai, cmner laa nak lipat dan letak dalam dompet nanti. Menyusahkan.. hehe..


p/s: tough gak subjek aku next sem.. pulun habis-habisan!!

posted under |

0 org sayang aku..:

Newer Post Older Post Home

gotcha!!

Followers

Meh ler..

Meh ler..

Lihatlah dunia! ngee ngee..

Lihatlah dunia! ngee ngee..
Powered by Blogger.

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "


Recent Comments