Lusa Raya..

Cepat lak aku rasa puasa nie berlalu.. tup tup! 2-3 hari lagi nk raya.. perasaan aku? erm, x sure laa.. Aku rasa banyak benda yg aku nak buat time cuti nie.. Dan aku rasa, cuti nie merupakan salah satu cuti yg ak x anggap macam cuti.. Yelaa, selepas aku selesai cuti ni, banyak perkara yg menunggu aku.. Huh, pening gak aku nk pikir (wlaupun skang ak still berlenggang kangkung dan asyik t_do jer kat umah.. Makan tido makan tido = GEMOK! horror~~

Upcoming 'events':-
a) 20/9 -mid-term FM II & quiz n assignment for Usul Fiqh1
b) 21/9 -mid-term Micro1
b) 29/9 -mid-term Usul Fiqh1
c) Gi Port Dickson ~tentatively 17-25/9 huarr huarr!
d) Sumer assignment (group) >> Micro1, FFE2 n Money&Banking...

Ape2 pun aku tetap nak enjoy raya tahun nie.. Lantak laaa exam bagai tu.. hui hui.. Dah laa raya setahun sekali, nie laa peluang aku nak cuti puas2! nak makan kuih dan berjuta jenis biskut raya sampai muntah.. hahaha! Yang paling penting, dapat duit raya.. Hooorey~~

So, sempena raya nie, aku nak mintak maaf kat sumer org kat seluruh dunia nie, maaf zahir n batin.. Semoga korang hidup bahagia dan aku doakan gak agar korang dpt duit raya bertimbun-timbun... byee!!

pics nie credit to conteng-conteng

nah!! amik..
ucap terima kasih skang!


pegi main jauh! buat beli gula2..







posted under |

0 org sayang aku..:

Newer Post Older Post Home

gotcha!!

Followers

Meh ler..

Meh ler..

Lihatlah dunia! ngee ngee..

Lihatlah dunia! ngee ngee..
Powered by Blogger.

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "



Recent Comments