Hari Ahad..

mornin!!!

Sebenarnya aku nk merekodkan peristiwa yg berlaku pd hr ahd lepas yakni 19/6... huhu.. Nie macam satu rekod gak arr coz aku, sepupu dan pak cik n makcik aku, buat pertama kali main bowling sama2 (nie x b'mkna first time main bowling.. ader beza tuh)..

Kitaorg main kat Billion.. nie jgak pertama kali ak jejakkan kakiku kat sini... impression aku kat pusat bowling kat kelantan: not bad laaaa..... tapi, x laa se'advance kat KL tu.. tapi ok laaa nk main kat situ.. ngee ngee.. lebih2 lagi dibelanja org kan (x kan nk tolak kot).. hahaha... btw, nk kasi kredit kat ayh chik sbb belanja kitaorg!! ahaks.. lain kali blh laa ajak lagi yer...

cek cik n ayh chik (erm, thinkin' should i write 'cik' or 'chik'.. whatever..)

Kitaorg main 6 org jer.. x laa ramai sgt.. nk kata meriah tu x laa sgt tp it is good effort gak laaa.. jarang kot nk ada masa cam ginih tok kumpul sama2.. kui kui.. dan x sangka lak aku ayh chik power main bowling.. asyik spare n strike jer.. alaa, kalu dh biasa main blh arrr (jealous timbul di di situ).. hua hua!! adik dia pun sama gak.. x per2, nnt aku practice btol2, baru tergamam korang.. hihi..

me, adik(afif), pak cik (cu) n sepupu (amin)

Main punyer main, habis laa game tu.. kitaorg main 2 game.. puas gak laa sentuh bola berlubang tiga tuh!! Rezult perlawanan nie.. aku kalah game kedua.. haha (dpt tmpat last lak tu).. emo's sebentar.. kah kah!! Lepas jer habis, kitaorg makan sate kat pengkalan chepa.. yg penting aku x kuarkan satu sen pun duit poket ak.. time nie, cu plak yg belanja.. ~Hoooreey~(buruk perangai)..


pegang bola jer lebih.. aduih!

Kesimpulan yg dapt disimpul2 ngan reben:
-main bowling ngan memilih bola yg btol n tepat (sbb bnda nie laa ak spoil.. haha)
-kalu ader org nk belanja, jangan tolak, rembat jer tros!! bler lagi nk dpt peluang.. free kot..
-family is everything... huhu..
-..................... >korang tmbh sendiri.. oink oink!!

WassalaM.....

p/s: haha.. tahniah kat hakim(sepupu) coz dpt uitm machang.. hrp2 ko b'gmbra laa ye kat sana n harap x der keluh resah dari ko.. uhu uhu~

posted under |

0 org sayang aku..:

Newer Post Older Post Home

gotcha!!

Followers

Meh ler..

Meh ler..

Lihatlah dunia! ngee ngee..

Lihatlah dunia! ngee ngee..
Powered by Blogger.

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "



Recent Comments