Quick post..

bestnyer dapat sembhyang raya kat kampung...

Huh, dah pertengahan puasa dh nie... Tapi, amalan ak nak mendekatkan diri ngan Tuhan mcm x banyak jer lagi.. Cam biasa2 tu ader laa.. erm.. Tak per, besok ada lagi.. Ngee ngee..

Pagi tadi ak br jer ader kuiz fm2.. Erm, x sure lak ak time aku jawab kuiz tu.. Macam salah, tp, lantak laa.. Benda yg dah lepas buat aper pikir lagi kan.. Baik aku study subjek-subjek lain yang tunggu utk dibelek jer.. Berhabuk-habuk buku tu.. Dasar pemalas..

Btw, aku still ader 2 lagi mid-term yg menunggu kehadiran aku, yang akan menghantui aku, yang menyesakkan dada aku, yang membuatkan mata aku terkebil-kebil, yang menyebabkan aku selalu nak berada dalam 'sleep mode'.. haha..

Kan bagus kalau aku ada kuasa ajaib macam boleh tembus masa ker.. Cepat sikit aku boleh raya.. Tak gitu.. Boleh gak skip e8am.. hoho.. Cubit pipi sikit, tak sedar diri btol!!

Nak berangan laa kejap sblom beli makanan untuk bukak puasa.. Nak ikut x? wee wee..

Nota lutut bersegi: nak makan aper ek bukak nnt.. asyik makan benda sama jer.. tiap2 hari ayam goreng.. ahh, lantaklaa yang penting aku suka, lagipun guna duit ak gak.. wosh!

posted under |

0 org sayang aku..:

Newer Post Older Post Home

gotcha!!

Followers

Meh ler..

Meh ler..

Lihatlah dunia! ngee ngee..

Lihatlah dunia! ngee ngee..
Powered by Blogger.

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "



Recent Comments