Terasa Giler...

Malu dan segan aku dibuatnya hari nie.. Untuk pengetahuan korang, aku merupakan salah sorang daripada committee utk Convest tahun nie laa... Aku kat bwh sponsorship unit.. so tugas aku utk menelefon laa sponsor2 kat seluruh m'sia nie utk dapatkan tajaan..

Actually dah banyak kali dah aku telefon2 diorg nie.. tapi, ader satu kisah lak tadi, yang membuatkan ak terasa amat down.. Syarikat nie pengeluar air botol... Tak perlu laa aku nak mention jenama aper yer.. cukup aku cakap nama syarikat jer.."Mofaz Dagang".. haha.. Motif gler (kalau camni, baik ak bagi tau jer terus jenamanyer.. oink oink!)

Aku emo sebab dia kasi ceramah kat aku dlm phone.. Dia bagitau aku camni 'sebelum cakap, bgtau nama dan dari mana dulu, kalau x mcm mana sy nak tahu'..'lagi pun awk kena hormat saper yg nak awk cakap'.. Banyak lagi dia bg bebelan kat ak.. Btw, yg cakap ngan ak nie lelaki.. Yang masalahnya, aku dh cakap kot nama ak saper.. cuma ak x bgtau ak dr mana jer.. Aku x bgtau coz aku akn cakap time ak nak terangkan nature program tu nnt.. Dari situ laa ak start panas..

Punyer laaa tuhan jer yg tahu perasaan ak time tu..

Tapi, ye laa, nak panas2 pun, aku nk mintak sponsor kan, nak mintak duit diorng, so terpaksalaa ak sabar dan mintak maaf.. Tapi, sempena bulan ramadhan nie, ak redha je laa..
Maybe tuhan nak uji aku kowt.. Dapat pahala lagi aku.. haha..

Tapi, lega lak bler dapat luah kat sini.. Yang penting epy-epy selalu.. Selamat ler dah nak berbuka dah.. Dahaga lak tekak ak.. wee wee~~



Nota bersiku lipat:- Kalu nak cakap dlm phone, aku kena lontarkan suara sejelas yang mungkin..
Kena masuk kelas vokal siti hajar rasenya.. tapi, mesti mahal byaran tok yuran.. huhu.. ah, lupakan angan2 mat jenin tu kat luar tingkap..

posted under |

0 org sayang aku..:

Newer Post Older Post Home

gotcha!!

Followers

Meh ler..

Meh ler..

Lihatlah dunia! ngee ngee..

Lihatlah dunia! ngee ngee..
Powered by Blogger.

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "



Recent Comments