~bye-bye gombak~

Huh, hari nie hari last aku kat sini.. Wah, sempat lagi ek ko nk ber-blog-ing nie.. Dah ler barng x siap kemas lagi nie.. Pkul 9 dh kena mandi n pkul 10 lak chou dr sini n bla bla bla.. hua hua.. btw, sepanjang aku dok sini, aku habeskan sisa2 aku ngan bertemankan kwn ak je ler.. but, not really excited laaa.. ye laa, ak rase sem nie (short sem) nie agk boring sikit.. <aku nie boring ker??..).. hua hua!! Lusyu.. Actually x der sbb yg kukuh yg aku blh ckp knp sem nie x menarik bg ak.. Lalalala..

N skang nie tgh tnggu azreen dtg nie, kate nk dtg kol 8, tp, yg ado jer.. haha.. nk amik citer sebenarnye+game (game zombie benda enth namenyer)..

Ahaks! kat sini laa dulu jer kot.. Opps!! lupa nk antar buku lagi kat library.. Semalam smgat giler pegi library semata2 nk antar buku (cheewah, bajet rajin lak ak bace buku sblm balik).. hua hua.. Tup-tup, adoi, ader sebuah buku lagi x dihantar.. nYanyok lak aku nie.. X per, sasaran aku zhan or azreen.. uit uit.. Nnt laa korang..

Nnt aku nk post lak aktiviti aper yg aku buat semalam... Adios!!


posted under |

0 org sayang aku..:

Newer Post Older Post Home

gotcha!!

Followers

Meh ler..

Meh ler..

Lihatlah dunia! ngee ngee..

Lihatlah dunia! ngee ngee..
Powered by Blogger.

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "



Recent Comments