cepat buat keputusan!!!

oink oink!!

Td, aku br jer terima panggilan drp kwn ak.. dia twrkan aku job, ye laa sementara nk tnggu masuk sem baru kan.. tp, aku agak dilema arr skang coz timbul bbrp masalah yg dpt membantutkan aku.. huhu.. kejenyer biasa jer, kat supermarket, tp, mmg aku teringin nk keje.. maklumlaa, aku sepanjang aku hidup di mika bumi nie, aku x penah sekali pun keje!! so, nk dapt gak pengalaman.. jeles gak ak dgr rmai kwn2 aku penah keje.. jadi cikgu laa, pelayan laa (waiter@waitress tu, jgn pk benda lain lak.. huhu), pam minyak n mcm2 lagi laa.. aku keje nie pun,bknnyer nk duit sgt, bak kata org materialistik.. i'm not that type of person.. even x dbayar gaji pun aku sanggup!! haha, tipu jer.. mksud aku, aslkan pegi n balik n makn dh settle, tu pun dh ok sgt bg aku.. uit uit..

Gaji dia agak ok arr, lebey krg $800 kot, full time.. blh laa aku wat simpanan tok masuk sem baru nnt.. tp, ader masalah lak.. hihi.. klau ak nk keje tu, aku blh masuk 2/6 nie, so, myb habis 2-3/7, which is ok.. lagi pun, msuk sem baru 11/7.. mmg sempat gler arr.. nak kata ader masalah pengangkutan(walaupun aku dh lame x bwk kete, x bermakna ak x leh bwk tau!!), x der laa plak.. ok jer, motor pun blh, kereta pun bley gak.. nak kata jauh, x laa jgak, 30 minit jer aku rase jaraknyer dr rumah aku nie.. erm...

Yg problemnyer skang ialah, ketiadaan aku akn bermula pada 9/6 hggalah 13/6.. kalu aku accept keje tu, bermakna, aku akn tnggal keje selama 5 hari laa.. n i don't think yg diorng akn benarkan aku amik cuti selama tu... huh!! aku menghilang tu coz aku nk pegi majlis kawen sepupu ak..

Sedih lak kalu aku lepaskan peluang tuH! dh laa blh jumpa kwan ak kat situ.. borak2, makan2, gosip2(ops!!).. hua hua.. Tapi, aper yg penting skang, tnya parent aku dulu.. kalu x leh, nie bkn rezeki aku kot.. myb ader hikmahnyer.. ye laa, blh relek2, makan2, tgk tv n makan puas2 n lagi satu, tdo smpi tgh hari tanpa kuarkan satu sen pun!! haha.. burok btol perangai aku..

lalalalalalala....

posted under |

2 org sayang aku..:

asfira aminuddin said...

azim keee? HAHA. mesti ko pelik kan dari mana aku dpt blog ko. gi keje okey! long sem nnt bole belanja kamal makan. hehe. :D

~aZiiM~ said...

Ahaks! btol, ak pelik gak nie.. huhu..
blanja kamal makan?! huh, aku rase dia kna blnja ak mkn coz ak byk tolong dia kasi maklumat pasal subjek short sem tuh.. byk gler tnya aku soklan.. slmtlaa aku x jd amik short sem..
oink oink!!!

Newer Post Older Post Home

gotcha!!

Followers

Meh ler..

Meh ler..

Lihatlah dunia! ngee ngee..

Lihatlah dunia! ngee ngee..
Powered by Blogger.

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "



Recent Comments