~KelantaN~

Haha.. Nie aku nk citer lak bler ak nk balik umah (ye laaa, sedih gler coz x dpt short sem). Klau korang prasan entry ak sblom nie aku ader ckp kan yg azreen nk dtg bilik ak nk kasi citer n blab la bla kan? So ak sambung dr situ.. huhu.. tunggu punyer tunggu, batang idung dia pun x sampi gak. Ak menunggu x laa dgn penuh harapan yg membuak2, hello!? Haha. Tup tup, dia x dtg pun, aku pun sbnrnyer agak rushing gak, coz kena gerak on d spot. Masa tu mcm berdetik2 jer tnggu aku.. Alhamdulillah, ak dpt kasi buku tu kat topeks and kedebussh aku mandi laju2 cam power rangers.. Ahaks! Pkul 10pg tu aku pegi laa mahallah office tok pulangkan kunci. Slmt laa x der byk songeh yg melambatkan process ak nk return kunci tu. Thanks akak!! Dia lak tetibe jer ckp ‘tak dpt subjek tok short sem eh?’, kata kakak tu kat aku. Aku pun menjawab ‘a’aa’,dgn senyum kambing.. Uit uit uit..

Selepas jer langsai benda2 yg berkenaan ngan uia nih, aku terus memecut laju ke bus stop. Time aku nk smpi jer, terus bas T231 ada,aku aper lagi, lari-lari laa cam kanak2 ribena. Penat jgak!

Sesmpi jer ak kat LCCT tu, aku pun aper lagi, serang laa McD kat situ. Sblm tu aku check-in dulu lor. Time ni e perut aku x ler lapar even though aku blom breakfast/makan aper2 sejak dr pgi tadi. Aku smpi sejam setengah lebey awal kowt.

kate x lapar, tapi, amik ko! set large lagi.. hua hua..


Lepas jer melahap, terus masuk ke ruang menunggu, x nk laa lame2 kat McD tu, dh ler ramai org n mojoritynyer foreigners


pic yg enth aper2... uit uit..

berangan!!

time nie bler dh smpi...

Sampi jer kat Kelantan, fuh, time saat aku turun flight tu, dh rase bahang panas.. Kulit aku cam membakar jer time tuh!! Luper nk pki sunsprotection

posted under |

0 org sayang aku..:

Newer Post Older Post Home

gotcha!!

Followers

Meh ler..

Meh ler..

Lihatlah dunia! ngee ngee..

Lihatlah dunia! ngee ngee..
Powered by Blogger.

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "



Recent Comments