~Part II~

Btw, malam tu, ak n nuzul pegi library.. Agak lewat gak arr aku pegi, pkul 9.15pm.. Aku yg sebenarnye wat problem, ngada2 nak basuk baju dulu sblm pegi.. haha.. Tp owkey kan nuzul?? Hui hui.. Pegi library nie pun sbb n kantar buku2 yg aku pinjam jer.. Cheewah, mesti korang ingat aku rajin gler kan (nerd gitu a.k.a tomyam gitu..) Aku nie bukan jenis yg suke bace novel n so forth yg korang igt but, suka buku2 motivasi.. X heran laa ak nie bersemangat x tentu pasal.. Lalalala… Ha, korang cmner lak.. Suka membaca x.. Klau ader buku2 yg best, suggest laa kat ak ek..

Owkeh, sambung cter ak td.. Kitaorg decide nak duk kat level 4 coz nuzul nak print nota dia..


suke print ngan paper logic nie..

Aku pun nk scan gak buku, tp, mcm lambat jer.. So, ak sambung online je laa mlm tu kat library.. Sejuk (ak suka aku suka).. Lagi satu soklan aku, klu korang duk library, korang slalu buat per ek? (in assumption that korang x suka study.. haha.. suka suki hati aku jer.. eleh, btol kan..). Klau ak, online wajib laa, tp tu dulu laa time x dpt wireless dlam bilik, tp skang mcm dh kureng sikit.. Haha, ye laa, 24 hours/7 days akn dpt online kat bilik tu.. Hua hua.. N no more problems too update my blog!! Yakin jer..

Keadaan library time nie x der org.. ye laa, short sem laa katakana, dh laa mggu2 pertama lak tu.. mmg aku tabik spring arr saper yg study time nie.. termasuklah ader sorang kawn aku nie… yg penting, bukan nuzul a.k.a nunu tuh!! Ahaks.. Let’s check it out keadaan library!!

opppss!!


Mlamnyer lak, lps supper (burger ayam n teh ais Nak tgk tv.. hahahahah… ah, malas nk taip, tgk pics nie..

lalala...

bye bye!!

posted under |

0 org sayang aku..:

Newer Post Older Post Home

gotcha!!

Followers

Meh ler..

Meh ler..

Lihatlah dunia! ngee ngee..

Lihatlah dunia! ngee ngee..
Powered by Blogger.

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "



Recent Comments