Last actvitiy in Gombak..

Aha, nie aktiviti last aku kat sini.. nak tau ape?



motif pic nih!!



Drumroll please!!!









Gi PASAR MALAM.. hua hua..
Wah, jarang gak zhan gi pasar skali ngan kitaorg, tp, x sangka lak dia sanggup pegi.. Hor liao!!
Actually, plan asal ak n nuzul tok gi JOGGING... Tp, ye laaa, yg ado.. Bab2 nk kuruskan badan nie mmg susah sikit nk dptkn sambutan.. X gitu.. Haha.. (alaa, korang pun mesti malas gak kan, shhhhh...) Zhan n topek, derrr.. hui hui..
Nak dijadikan cerita, si topek lak yg wujudkan idea baru, pegi Pasar Malam.. So, aper lagi, ak mmg laa on.. Pasal makanan nie, aku x leh berkompromi.. Hahaha...

Time nie, aku, zhan n nuzul otw gi pasar.... Gigih x kitaorg??? uit uit..

zhan n nuzul
Si taufik lak, kitaorg jumpa kat tngga yg plaing fomous kat uia... Budak uia nie mesti taunye lah..
Klau x tau, lebih baik kuar nk U nie.. Kejam x.. Haha..

nie laa taufik a.k.a topeksss..

Kat pasar tu, barang2 dia cam biasa arrr... Xdernyer istimewa tahap dewa.. Kiataorg berempat beli nasik lemak.. Best gak nasi lemak mak cik tu.. Aku amik lauk kerang.. Yum yum.. Best!! Btw, ak x dpt post pic arr coz nasi tu dah ader dlm perut lak.. Hahaha!!!

Sampai2 bilik jer dh nk dekat maghrib.. Yelaa, kitaorg makan dulu kat café ali (Norazah Caterer gitu)..

N then, balik ler bilik masing.. Time tu gak, last time aku jumpa zaihan tok sem nie.. Hohoho..




posted under |

0 org sayang aku..:

Newer Post Older Post Home

gotcha!!

Followers

Meh ler..

Meh ler..

Lihatlah dunia! ngee ngee..

Lihatlah dunia! ngee ngee..
Powered by Blogger.

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "



Recent Comments