erm....

Based on tajuk entry kat atas, mmg aku x tau aper2 nk dtulis kat sini.. So, aku akn mengarut je laa ye.. aku tulis jer aper yg terlintas di kepala hotak aku nie.. hihi.. lagipun time aku tulis entry nie pun, jam dh menunjukkan pkul 2:40am.. Tdo lewat lagi laa aku hari nie [dlm hati, bestnyer ..(actually dh jadi tabiat)].. oink oink..

Etry sebelom nie aku ckp mcm nk keje kan!? ting tong! aku x jadi keje daa.. ye laa, kter mesti dgr ckp parent kan b4 we reach our decision(
x gitu, amik berkat la katakan...). aku terkezut gak yg kos tambang tok aku gi KL cecah $250 hinggit (pegi balik)!!! bagi aku byk tuu kot... N kalu nk cancel n refund mmg x leh.. klu blh pun, dpt separuh jer (nak kena hempap ngan batu).. dh laa nk dpt duit tu kena tunggu bbrp bulan (annoyed gler!!).. so, untok x bazirkan duit mak bapak ak, aku pegi laa gak majlis kawen sepupu aku tu.. ak takut jer sepupu aku terasa hati lak x gi tgk dia kawen.. manalaa tau, tup tup, nnt, dia lak yg akn boikot majlis kawen aku lak (siap boikot lagi, kan nanya tu!).. haha.. tak nak aku jadi camtu.. btol x? hihi.. lagipun dh siap beli baju melayu lagi kowt.. dan warnanyer kelabu (not my favourite color..)..

Actually, ari nie pun, aku balik kg sebelah mak aku.. dh lame gak x balik.. ye laa, nk jumpe mak cik, pak cik, atuk n sepupu2 aku tuh.. meriah gak arr..

Kadang-kadang aku pikir sorang2.. cmner laa aku nk abeskan sisa2 hidup ak kat sini, i mean kat umah aku nie.. boring sgt.. so, cmner ak nk ilangkan boring, mmg aku online laa tiap2 hari.. tp, aku rasa hidup aku x lengkap lak.. ye laa, x kan nk online jer memanjang.. mcm aku dok kat dunia maya lak.. jadi avatar (
eh, blh ker??!).. Nak jumpa kawan kat sini, ader yg keje, ader yg bljr lagi, yakni x balik cuti, ader kawan2 yg lain tp x ngam lak.. huh, macam2.. ape2 pun, enjoy je laa selama dok kat umah nie.. kan nanti, bler dh masuk kls, rase nk rehat laa, nk cuti laa, nak main2 laa dan nk mcm2 lagi laa .. kalu dh cuti, terbalik lak aktiviti nk dibuatnyer, mula laa nk rindu kls(emo's di situ.. hihi..).. ape2 pun kter enjoy (walaupon yg ado)!!!

nite!!

posted under |

0 org sayang aku..:

Newer Post Older Post Home

gotcha!!

Followers

Meh ler..

Meh ler..

Lihatlah dunia! ngee ngee..

Lihatlah dunia! ngee ngee..
Powered by Blogger.

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "



Recent Comments